הקמת מערכת סולארית: כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים התקנה

הקמת מערכת סולארית זה צעד חכם להגנה על הסביבה וליצירה של מקור הכנסה נוסף. אלה הדברים שחשוב לדעת לפני שמזמינים התקנה
הקמת מערכת סולארית

תוכן עניינים

הקמת מערכת סולארית היא אחת הדרכים היעילות ביותר להגן על הסביבה מצד אחד, וליהנות מחיסכון בהוצאות ומהגדלה בהכנסות מצד שני.

למעשה, מערכות סולארית שמותקנת על גג הבית מאפשר לך לייצר הכנסה פסיבית חודשית בלי שום מאמץ. מערכת כזאת מאפשרת לגג שלך לעבוד בשבילך.

מה צריך לדעת לפני הקמת מערכת סולארית?

ישנם כמה דברים שחשוב להכיר לפני שניגשים להקמת מערכת סולארית. הנתונים האלה חשובים כדי להבין האם המערכת תהיה יעילה מספיק ותוכל לייצר עבורך חשמל והכנסות מספיקות.

מבנה הגג

אחד הדברים החשובים לדעת לפני הקמה של מערכת לייצור חשמל מאנרגית השמש הוא המיקום. בשורה התחתונה, מערכת סולארית צריכה להיות חשופה עד כמה שאפשר לקרני השמש הישירות.

החשיפה לשמש תהיה מושפעת מזווית הגג, מהגודל שלו והסביבה שלו. לצורך העניין, גג עם זווית לכיוון צפון יהיה פחות יעיל בכל הנוגע לניצול קרני השמש. בנוסף, ככל ששטח הגג גדול יותר, כך ניתן להתקין עליו יותר פאנלים סולאריים.

עניין חשוב נוסף הוא הסביבה. וילה עם גג גדול שנהנה מחשיפה מירבית לשמש ישירה יוכל לייצר המון אנרגיה ויהיה יעיל מאוד. יחד עם זאת, אם מדובר על וילה שמוקפת בבניינים גבוהים שמסתירים את אור השמש – היעילות תהיה פחותה.

אישורים ובירוקרטיה

כן, כמו בכל דבר בישראל, גם בתחום של הקמת מערכת סולארית יש בירוקרטיה ואישורים. אך לפני שנפרט על כל האישורים הדרושים, אנחנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר כדי ליהנות מליווי גם בשלבים האלה.

לפני הקמת מערכת סולארית, יש צורך בטופס 4, בחיבור תקין לרשת החשמל, בהיתר בנייה מאושר ובנסח טאבו או הוכחת בעלות אחרת.

קרינה

יש המון אנשים שבטוחים שהקמת מערכת סולארית עלולה לגרום לקרינה מסוכנת. חשוב לנו לציין שמדובר בשמועות לא מבוססות.

נכון, ממיר המתח (רכיב חובה בכל מערכת סולארית) מייצר קרינה כמו כל מכשיר חשמלי, ואכן, הדרישה היא להתקין אותו במרחק מסוים מחדרי שינה.

יחד עם זאת, הממיר יכול להיות מותקן בגג עצמו, ובמרחק הדרוש, כך שהוא לא מעמיד אף אחד מבני הבית בסכנה בריאותית. אנחנו מקימים מערכות סולאריות כדי לסייע למי שרוצה לשמור על הסביבה ולחסוך כסף – אנחנו לא מעוניינים לפגוע באף אחד.

לסיכום, הקמת מערכת סולארית זו עבודה למומחים. לכן, אנחנו ממליצים לכם ליצור עמנו קשר כדי ליהנות מניסיון רב ומידע מקצועי רחב בכל הנוגע להתקנה של גגות סולאריים בבתי מגורים או על גבי מבנים אחרים.

קבלו הצעת מחיר

מאמרים נוספים

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר