מה זה מערכת סולארית? הדרך שלך לייצר חשמל והכנסה פסיבית

אם שאלת את עצמך מה זה מערכת סולארית - המאמר הזה בדיוק בשבילך. כל היתרונות, המרכיבים וכל מה שצריך לדעת על מערכות סולאריות לייצור חשמל
מה זה מערכת סולארית

תוכן עניינים

המון אנשים שואלים את עצמם מה זה מערכת סולארית. אם גם אתה שואל את עצמך את השאלה הזאת – המאמר הזה בדיוק בשבילך.

בקצרה, מערכת סולארית זו מערכת שמסוגלת לייצר אנרגיה (חשמל) מאור השמש. מדובר באחת הדרכים הירוקות ביותר לייצר חשמל.

מה זה מערכת סולארית – התשובה המלאה

לשאלה מה זה מערכת סולארית אי אפשר לענות בשורה וחצי, כי יש לה כל-כך הרבה יתרונות ומשמעויות עבור מי שמתקין מערכת כזאת, שתשובה קצרה לא תוכל להכיל את כל אלה.

מערכת סולארית היא מערכת שמסוגלת לקלוט את אור השמש, ולהמיר אותו לאנרגיה. במקרה שלנו מדובר על ייצור חשמל, אך יש גם מערכות סולאריות קטנות שכולנו מכירים – דודי שמש.

דודים כאלה הופכים את אנרגית השמש לאנרגית חום, וכך הם מרתיחים את המים בדוד.

למערכת סולארית שמייצרת חשמל מאור השמש יש המון יתרונות: החל מחיסכון כספי בהוצאות החשמל, עבור בהעלאת ערך הנכס ואפילו הגנה על הסביבה.

היתרונות של מערכת סולארית לייצור חשמל

אחרי שענינו בקצרה על השאלה מה זה מערכת סולארית, אפשר להתחיל להתייחס ליתרונות הרבים של מערכת כזאת, והנה הם לפניך:

חיסכון בחשבון החשמל

האמת היא שלהגדיר את היתרון הזה כ"חיסכון בהוצאות" זה קצת חוטא לאמת. הסיבה לכך פשוטה: מי שמתקין מערכת סולארית על גג הבית יכול להגיד שלום ולא להתראות לחשבון החשמל.

במקום לקנות חשמל מרשת החשמל הארצית – הוא מייצר את החשמל שהוא צורך.

הכנסה פסיבית

מעבר לחיסכון הברור בהוצאות החשמל כפי שציינו מקודם, מערכת סולארית יכולה לייצר לך הכנסה פסיבית קבועה על ידי מכירה של עודפי החשמל.

כן, אם לא תשתמש בכל החשמל שהמערכת מייצרת, תוכל למכור את העודפים ולהרוויח על כך כסף.

חשוב להבין שמדובר במכירה שהיא פסיבית לחלוטין. לא צריך להרים טלפון לאף אחד או לפרסם מודעה למכירת החשמל. מדובר במערכת אוטומטית ואוטונומית לחלוטין שלא דורשת ממך שום פעולה.

עליה של ערך הנכס

התקנה של מערכת סולארית על גג הבית מביאה לעלייה בערך הנכס, והופכת אותו לאטרקטיבי יותר למכירה או להשכרה.

אם לדוגמא תחליט להשכיר את הבית, תוכל להעלות את המחיר כך שיגלם את עלויות החשמל הצפויות לשוכרים. בדרך זו, תוכל להרוויח גם ממכירת עודפי החשמל לרשת הארצית, וגם מ"מכירת" החשמל לדיירים ששוכרים את הבית.

גם במקרה של מכירת הבית, ולא רק השכרה, מערכת סולארית מעלה את ערך הנכס.

הגנה על הסביבה

הידיעות על ההתחממות הגלובלית, משבר האקלים וזיהום האוויר כל הזמן סביבנו. התקנה של מערכת סולארית על גג הבית מאפשרת לך להפוך את הסביבה לירוקה יותר:

בלי פליטה של חומרים מזהמים, בלי שאיבה של נפט או גז ממעמקי הים ובלי כל הדברים המזהמים האלה שפוגעים בנו. אם שאלת את עצמך מה זה מערכת סולארית – הרי שזה יכול להיות הצעד הכי גדול שלך לשמירה על הסביבה.

מה כוללת מערכת סולארית?

אחרי שענינו על השאלה מה זה מערכת סולארית, אפשר להתייחס למרכיבים שלה. עולם המערכות הסולאריות הולך ומתפתח מדי יום, אך רוב המערכות כוללות כמה חלקים קבועים.

פאנלים סולאריים

פאנלים סולאריים הם אותם משטחים שמתקינים על גג הבית. המטרה שלהם היא לקלוט את אור השמש ולהמיר אותו לחשמל.

ממיר מתח

ממיר המתח נועד להפוך את הזרם הישיר שמתקבל מהפאנלים הסולאריים לזרם חליפין, ממש כמו החשמל שמגיע לשקעים באמצעות רשת החשמל הארצית.

לסיכום, אנחנו מאמינים שהמאמר הזה ענה לך על השאלה מה זה מערכת סולארית, מה היתרונות שלה ומה הרכיבים שלה. אם יש לך שאלות נוספות, אנחנו כאן בשבילך.

צור קשר עם המומחים של SolariX ותתחיל ליהנות מכל היתרונות של מערכת סולארית על גג הבית.

קבלו הצעת מחיר

מאמרים נוספים

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר