שיקולים לבחירת ספק שירותי התקנת מערכת סולארית

התקנת מערכת סולארית זו אחת ההחלטות החכמות גם מבחינת הסביבה וגם מבחינת כלכלית. כך תעשו זאת נכון
מערכת סולארית

תוכן עניינים

להרוויח בזכות השמש – כדאי, משתלם וכיום גם אפשרי. איך עושים את זה? בעזרת התקנה של מערכת סולארית. כך אפשר לייצר חשמל לתצרוכת פרטית או לטובת מכירה לחברת החשמל.

זוהי הדרך ליהנות מחשמל בחינם או מהכנסה שוטפת, הנובעת ממכירת החשמל בתעריף מובטח שנמצא תחת פיקוח הרשויות. אך לפני הכל, צריך לזכור שבתחום הזה קיים מגוון רחב של ספקים, לא כולם מציעים את אותו הדבר ואת אותו השירות.

אלה השקולים לבחירת הספק שיתקין על הגג מערכת ליצירת חשמל סולארי, ירוק וידידותי. 

מערכת פרטית או מערכת עסקית 

ישנם ספקי מערכת סולאריות שמתמחים בפלחי שוק שונים. על מנת שתוכלו לגשת היישר לספקים הרלוונטיים עבורכם, שימו לב לכמה נקודות: 

  1. ישנם ספקים שעוסקים בנישה הפרטית – כלומר  של התקנת מערכת סולארית לבית. כאן מדובר על מערכות שמתאימות לבתים צמודי קרקע.
  2. ישנם ספקי שירות שמתמחים בהתקנת מערכת על גגות של בניינים משותפים (רבי קומות).
  3. ישנם ספקים שמתמחים בהתקנת מערכות ללקוחות עסקיים. פה מדובר לרוב על מערכות גדולות, ועל הספקים הרבה יותר משמעותיים, כראוי לדוגמא לבעלי מפעלים או לגורמים חקלאיים. 

ספק שמתקין מערכת יעילה וחדשנית 

לאורך השנים התחוללו כמה וכמה רפורמות בתחום האנרגיה הירוקה. כדאי לדעת שהרשויות בארץ מעודדות התקנה של מערכות ליצירת חשמל סולארי, אולם לא כל הספקים עובדים עם אותן המערכות.

הקפידו לבחור גורם איכותי שמתמחה בעבודה עם המערכות המתקדמות והיעילות ביותר. אלה מערכות שיודעות להפיק מקסימום חשמל מכל מטר רבוע של פנלים פוטו וולטאים.

אם תבחרו ספק שמתקין פנלים מהדור הקודם, יתכן שהמערכת תהיה קצת יותר זולה, אבל גם הרבה פחות משתלמת. מקסימום חשמל לכל שטח גג, יניב יותר הכנסה ויותר תועלת לאורך זמן. 

נקודה למחשבה – שירות ותחזוקה 

בכל מערכת סולארית ישנו מרכיב מסוים של בלאי. טבעי שתרצו להתקין מערכת אמינה ואיכותית, בכך אין כל ספק. יחד עם זאת, קחו בחשבון שמפעם לפעם תחזוקה שוטפת תאריך מאוד את חיי המערכת.

בבואכם לבחור ספק להתקנה, וודאו מראש כי תקבלו שירות נלווה של תיקונים ותחזוקה לפי הצורך. המחויבות לשירות תאפשר לכם ליהנות מראש שקט, לאחר ההתקנה ולאורך שנים. 

תקינה, רישוי ולקוחות מרוצים

שימו לב שהספק הינו גורם מקצועי שפועל לאורך זמן. תוכלו לבדוק את סוגי המערכות שאותן הוא מתקין, לוודא מיהו היצרן, מהם התקנים המקצועיים בייצור. מומלץ לשאול אילו פרויקטים דומים ביצע הספק בשנים האחרונות.

המלצות מלקוחות הן דבר נוסף שאין לקבל כמובן מאליו. הטוב ביותר זה לפנות ללקוחות מהזמן האחרון, ולהבין ממה הם היו מרוצים באופן מיוחד. גורם עסקי שמספק התקנה של מערכות מסוג זה ומשאיר מאחוריו מחמאות ולקוחות מרוצים לאורך זמן, ייטיב להעניק את אותה האיכות גם אצלכם. 

קבלו הצעת מחיר

מאמרים נוספים

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר